Worst case scenario

Imorgon, klockan 9:04 sitter jag -förhoppningsvis- på tåget mot Kastrup. Väl där ska jag checka in, gå igenom säkerhetskontrollen och leta upp min gate. Kanske äta lite också innan flyget lyfter. När jag landat i Stavanger ska jag plocka upp mitt bagage och leta upp bussen mot centrum. Hoppa av vid en sjö med en fontän i mitten, och där mäta upp Ellan, om hon hunnit sluta på jobbet, om inte ska björnen stå där. Låter väl skoj, tänker ni. Själv vet jag inte vad jag tycker. Innan jag kan se det trevliga i situationen, måste jag nog bli av med all nervositet först. Jag ska ta mig ENSAM, alldelse mol allena, till vårt fina grannland i öst.. erhm väst? Men endast mig själv som sällskap, rådgivare, reseledare och moraliskt stöd. 

Det värsta som kan hända? mjo.. det är väl att det blir fel redan i Halmstad. Att jag tar fel tåg och hamnar i Växjö eller något. Umeå, Kristanstad eller varför inte Gotland. Helt fel håll liksom..


Worst case Scenario

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!