Vikunja!

Okej. Nu är jag 99% säker -eller egentligen 100- på att läraren som jag möter i korridoren var och varannan dag, är ingen mindre än trummisen i Vikunja. Det bara måste vara han för att de 1: heter likadant och 2: de är ruskigt lika, han hade idag tillochmed på sig exakt likadan tröja som på marinfestivalen i somras. Så nu snart är det allt på tiden att jag säger något, annars så kommer han säker undra varför jag mer eller mindre glor på honom varje gång han går förbi.
men vadkatten skulle jag säga?

Ghaaaaaaaa?!
nu känner jag mig som ett patetiskt pojkbandsfan! sluta nu, Linnea!


V i k u n j a  -  E r a s e d


Kommentarer
Postat av: Matilda

<Söt blogg du har;)

2009-10-15 @ 18:40:35
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!