Still can't believe

Idrott idag, som vanligt den enda lektionen. Och det gillar vi! Krabb-fotboll och sedan Brännbolls-rugby.

Jag är ledsen, men jag förstår mig verkligen inte på varför rugbybollen ser ut som den gör. För det första tycker jag att det är tveksamt om den över huvud taget bör få kallas boll. Hallaoo, är inte bollar runda? R-U-N-D-A ?? För det andra så kan den verkligen inte studsa normalt. Lite som om den knaprat i sig några skumma svampar, eller nåt..

Men! det som var så överraskande och förvånande är att jag trots allt lyckades att fånga lira, och därmed gav jag 5 fina poäng till mitt lag.

Vet inte riktigt hur jag bar mig åt, eftersom jag i vanliga fall har problem med att hantera en vanlig rund boll. Men jag bara stod där, den kom farandes emot mig och dagen till ära duckade jag inte. Framsteg!

Still can't believe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!