Bang Bang you're dead

Speciell dag idag i skolan. För att få alla över-ambitiösa natur-nördar att stanna upp och försöka undvika den dära hämska baksidan av att ha alldeles för höga krav på sig själv -den fruktade  S T R E S S E N.  Hur man borde planera sitt liv, och hitta balansen. Insåg ganska så snart att min balans inte precis är något att skryta med. Ätgärder genast! Problemet är att jag inte alls vet vad jag ska prioritera bort i mitt liv, som inte redan är borta för längesedan. Jag kan bara inte leva ett liv med endast måsten. Jag behöver tid i mellan för onödiga saker, för att göra ingeting.

Nu är det snart dags för Café After Church. Halloween-tema och jag är extremt taggad. Håret är redan halvt färdigt..


Tjugofem timmar efter vaccinationen.

Hälsotillstånd: Levande och glad, men lite ont i armen.

Bang Bang you're dead

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!