Jag ska inte bli svinifierad

Det är dags att sova, samla krafter till morgondagen. Kan behövas efter en lång skoldag och tre timmars rep med NC. Däremot har det blivit på tok för lite pluggande. Bara lite oräknebara substantiv och oregelbundna verb. På engelska. Så underbart!

Imorgon är det andra bullar. Planerar att gå till vårdcentralen och bli kvitt den dära sviniga influensan. Jag tänker då inte bli sjuk! Lite lagom skrämmande att jag till helgen ska tillbringa största delen av min tid i samma lokaler som 150 andra. Typiskt då att vaccinet tydligen inte ska börja verka ordentligt förrän efter nån vecka.. Men nej, jag är inte speciellt orolig. Minimal kontakt med rulltrappsräcken, smittande människor, hissknappar, bollhav  a n d  I m  s a f e !

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!