allting kommer ordna sig

Det är mörkt. Deprimerande. Att kika ut genom föntret när klockan inte ens blivit fem, och inse att det är mörkt ute. Gatlyktorna är tända och man behöver ha ljus på sin cykel, om man inte av någon anledning vill böta en massa pengar. Eller bli påkörd.

Tillbaka till skolan, tillbaka till de vanliga rutinerna. Måndag = matte+engelska+lunch+spanska+samhäll. Dessutom så fick jag tillbaka spanskaprovet. Nivet, det som skulle gå åt skogen. Det gjorde det också, ganska så mycket tillochmed. Så jag är arg, men ändå lite glad. För när man har ett dåligt resultat bakom sig, så kan det ju bara gå bättre!


Står mitt i hopen vid övergångsstället
Och jag tänker vad dom andra tänker
Och jag saknar inte mycket
Men jag saknar illussionen
Av att allting kommer ordna sig


Zigenarliv Dreamin

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!