Jordgubbisar

Puuh!
Nu ska jag slänga mig i soffan och äta jordgubbar. För jag tror att det är precis vad jag behöver. För att återhämta mig från dagen och förebygga att jag inte kollapsar helt de kommande dagarna. Det är mycket att göra, samtidigt känns det som om det inte alls är mycket. Men det är ändå ett svenskaarbete som ska lämnas in, en lägenhetsmodell som ska byggas, en tv-show på engelska som ska förberedas, oförberett prov i spanska som antagligen kommer elda upp mitt mvg, ett mysko nationellt prov i fysik på typ tre(!) timmar och säkerligen ett matteprov på algebra och funktioner. Och då har jag inte räknat med möten med elevrådet, cafégruppen, elevrådsstyrelsen och festkommittén. Som jag visserligen gör bara för att det är kul, men ändå!

Kan även berätta att jag lever och är frisk. Det verkar som om svininfluensan inte hörde min önskan, men det gjorde egentligen inte så värst mycket. Provet gick kanske inte galant, men helt okej. Orkar inte riktigt bry mig längre, vill Malin sänka mig så får hon väl det då. Jag kan till och med hålla med henne i så fall, jag har helt enkelt inte lyckats så bra denna terminen.

En dålig dag, som lyckades bli helt okej.
~Linnea

btw, så leker min finfina header kurragömma med mig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!