Lägenhetsdream á la Linnea

Nu har jag varit vaken i drygt 14 timmar. MINST 10 av dem, har jag suttit på Fiddes gamla rum, lyssnat på Per in tha Rox (vem annars, såhär dan efter popparedagen? ;), och byggt på min lägenhetsmodell. Det har inte gått särskilt fort, men framåt och snyggt blir det! Nästan så att jag blir helt tokkär i den, det här är helt enkelt min drömlägenhet! Allt går i bruna eller beiga (beigea?) nyanser, lite afrikakänsla, walk-in closet och en stooor rund säng. Kommer bli snyggt snyggt snyggt!

Såhär såg det då ut i eftermiddags. Nu är alla väggarna och näästan hela golvet tapetserade och redo att sättas ihop imorgon, när spacklet och färgen på bottenplattan torkat.
 

~Linnea

Kommentarer
Postat av: syster

wooohoooooo! busvissel

2009-05-10 @ 19:40:54
Postat av: Anonym

Håller vekligen med kommentaren ovanför. och linnea, sluta vara SÅ HIMLA äckligt duktig ;) =D=D=D. För du är så grym och gör detta bara så himla bra<3

2009-05-10 @ 21:46:32

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!