You are my african dream..

Igår gjorde jag inget annat, än att bygga på lägenheten hemma hos familjen B. Förutom då en paus för en mumsig lunch med grillad kyckling och mangosorbet, mmhm.. Det blir helt enkelt mycket roligare att bygga när man är två (eller i bästa fall tre, som vi var), även om man är tok-fokuserad på just det som man själv sitter och pillar med. Inte särskilt socialt, nejnej, men väldans bra när man behöver något tips och smakråd. Det värsta är när man efter sex och en halv timma inser att det enda som man hunnit göra är ett kylskåp, en köks-ö och några köksbänkar med vask och spis på. Tiden rinner verkligen iväg, allt tar såå lång tid. Och även om jag själv väljer att lägga all denna tid på det, så undrar jag ibland om det verkligen är värt det. Blev an aning chockad när jag insåg att jag hittills lagt kanske 20 timmar, TJUGO TIMMAR, på en ynka lägenhetsmodell. hmpf!? aja, det viktigaste är att den blir bra, och den kommer bli snygg snygg snygg!

Även idag blev det pyssel med lägenheten, idag med ingen annan än Martina! Det blev en pall och en hylla till min garderåb och så kapade jag av köksbänken som jag gjorde igår, eftersom den såg på tok för klumpig ut i min lilla lägenhet. Samtidigt som Martina svor över väggar som inte ville sitta fast, fick jag även två växter fixade. Ellerja, växter och växter, döda strån och pinnar beskriver det nog bättre..

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!