En bra dag

Det var ett tag sedan sist, och det är såå skönt att äntligen få ha en riktigt bra dag igen!

Jag och mitt kanonbraiga band(?) fick faktiskt till vår låt på musiken. Den blir nog bra trots att det är en svensk klyschig kärlekssång med bara två olika ackord. Am och G, om någon skulle undra. Efter skolan åkte jag till mitt blivande jobb, för att träffa min blivande chef. Gick inte så bra, eftersom han helt enkelt inte var där. Men fick iaf träffa på en blivande kollega. Sedan har jag byggt lite på min lägenhet och hämtat tapeter från familjen B. Och nu är det snart konsert med Per Gessle på sporthallen som gäller. Men det som jag ser exta mycket fram emot är hans förband, som nämnligen är Martinique. Mannen vars fru Helena körar bakom Per, och som även tillsammans är med i bandet Sandy Mouche.
haha ^^

See ya!
~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!