snygg usch tack

Det är så himlans kul, och jag fattar inte varför jag inte börjat bygga på lägenhetsmodellen tidigare. Men nu känns det ifs bara bra att jag väntade, eftersom jag köpt kalasbra modellkartong på Halmstads hobbyhandel. Tycker faktiskt lite synd om de som måste göra sina väggar i vanlig kartong, nu när modellkartong är såå mycket lättare! Min modell kommer bli snygg snygg snygg! 

Mitt stackars finger gör fortfarande asont, trots kyla från både grillkorv och en chicken nuggets (var mycket smidigare att bära runt på, kan jag säga!). Nu kan man se början på en läskig blåsa och helt fingret bultar. usch!

Och av någon anledning, så känns det som om jag fått livet tillbaka på något vis. Även om jag fortfarande inte vet vad jag vill.. Tack, speciellt till Frida och Johannes!

~Linnea


Kommentarer
Postat av: Frida <3

Aaw så gulligt av dig baby <3 finns alltid här, om du vill kramas lite extra ;)haha<33

2009-05-07 @ 23:21:18

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!