Godagens

Tadaaa!
Har gjort mig av med min förra bloggdesign, som ni kanske ser. Den kändes på tok för mörk och helt fel. Fram tills igårkväll trodde jag det var omöjligt att lära sig fixa och trixa i stil- och kodmallar, men efter ett par timmars jobb med elevrådsbloggen insåg jag att det faktiskt var ganska logiskt, kul också för den delen. Så snart snart ska jag se till att min blogg blir dundersnygg! :D ..men tills dess är det bara att stå ut med knepiga koder som dyker upp lite var stans ^^

Idag fick jag ääntligen chansen att berätta om hur fantastisk min älsklig är, kanske inte för hela världen men i alla fall för några lagom uttråkade klassisar. Vet inte riktigt om jag fick de att förstå hur fantastisk denna 700åriga mannen är, och var, men jag gjorde åtminstone ett försök. Och kanske att en del av min redovisning fastnade, förhoppningsvis i alla fall en liten stund.

Efter skolan tog jag och min söta kusin cyklarna till stan och påbörjade letandet efter den perfekta klänningen. Johanna fick en finfin klänning med sig hem, ja la undan två eftersom jag helt enkelt inte kunde bestämma mig.

K a f f e  s k u l l e  v e r k l i g e n  i n t e  s i t t a  h e l t  f e l  n u , nu när det är hög tid att repetera mattebokens alla viktiga delar (dvs, typ alla) inför nationella provet imorgon. Fast om jag känner mig själv rätt, så kommer jag istället kika igenom allt lite snabbt. Sedan tappa tålamodet, intala mig själv att det kommer gå tippeli toppen-bra och stänga igen matteboken. Hmpf? En snäll variant av svininfluensan, tack?

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!