Titisdag

Det går egentligen inte att säga godmorgon idag, för det är helt enkelt inte en god morgon.
Men vad säger man då..?
Jag ville stanna kvar under täcket, men efter en halvtimmas snoozande insåg jag att det nog inte fanns något val. Det känns som om jag bara sovit några timmar i natt. Även om jag, till skillnad mot natten till igår, inte somnade allt för sent. Men så somnade jag till Lasse Lindh i öronen, om det nu gör någon skillnad..?
Nä! nu är det nationellt prov i matte om 40 minuter, vilket betyder att jag bara har en liten stund kvar att lyckas lista ut hur man lättast han fejka en allergisk chock, svårare fall av digerdöden eller varför inte en släng av svininfluensan?

Godmorgon!
~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!