Tillbaka på heltid?

Allt blir bättre när man sovit en stund. Så är det bara. Mamma väckte mig med te och keso med banan och äppelbitar. Mums. Huggis kom på besök en stund och nu verkar det som om solen letar sig fram genom molnen.

Och detta gillar vi, väldans mycket till och med. Jag är mycket piggare och när jag tänker så känns det som om det finns hopp. Jag kommer nog lyckas bestämma mig för vad jag vill, så känns det i alla fall nu.

Nu ska jag bygga lite på min lägenhetsmodell så att den kan bli färdig förhoppningsvis nästa vecka, för att undvika attattatt Mali sänker mitt VG i teknik till typ IG -.- Men det ska fixas! (oh! första gången denna veckan jag är taggad inför skolan, good!) Ska mäta ut hur stora vägg-bitarna behöver vara, och sedan skära ut dem i kartong. Möjligtvis också spåna på hur möblerna ska se ut, för mer kan/hinner jag nog inte göra ikväll.

eeey, I'm back on track!
~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!