Oooooooh awie!

Jag är heeelt tok-glad! Natten slit vad värt besväret, samtidigt som jag är himlans glad för att jag inte la ner mer tid på det, än vad jag gjorde. Det blev ett halvdant skriftligt arbete med vissa uppgifter på Gnivå. Men! trots detta så var Mali ändå så nöjd som bara hon kan bli. Så om jag bara planterar lita lampor och drar in el, så kommer hon säkert bli överlycklig. Hon har till och med planerat att behålla den! :O hm.. fast det kan hon få, ett liiitet tag. Även om hon snackar om några år..  men förr eller senare kommer jag sno tillbaka den! mohaha


 
 
 



och som om inte det vore nog, så har Birgitta tagit striden mot vår mattelärare. Bäst att M aktar sig, annars blir hon manglad!

~Linnea


Kommentarer
Postat av: storasyster

för detta var ju inte aaaalls överarbetat darling. inte konstigt att du får panik med deen ambitionen. två dagar! love you

2009-05-27 @ 01:53:19

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!