NEEEJ !!

Jag har bränt mitt finger!
På en spisplatta som jag trodde var avstängd. Fast jo, den var det men fortfarande het het het. Spolade i kallvatten i en evighet, samtidigt som jag försökte koka pasta och värma köttbullar. Jag har nog aldrig önskat att jag hade längre armar så mycket, som jag gjorde då. Men jag fixade det kanon. Stängde kylskåpet med foten, och petade på köttbullisarna i pannan med den o-brända armen. härligt! Hittade sedan en fenomenal lösning. Hittade nämligen ett paket med  Lithells grillkorvar i frysen. Vääldigt kalla och perfekt för att kyla mitt stackars finger.

Så där satt jag med ett paket med åtta grillkorvar i handen,  åt min pasta och mina köttbullisar. Och nu sitter jag här och inser att jag nästan tinat upp hela paketet. Ouups!

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!