Lödda

Gårdagen blev väldans mysig till slut, efter kladdkaka, utkastning av två bad boys, 2 välta glas med te, en halv film och väntan på nummer åtta. Av någon anledning så försvann nummer sju också. hmm? men trots allt så blev det en kväll att minnas, kanske inte för evigt, men ett bra tag framöver! 

Och nu sitter jag här, med frisyren från igår och funderar på att återanvända den idag. Om jag får för mig att göra om den, blir den ändå inte lika snyggt slarvig som en före detta knut efter en natt i kuddens våld..
Om en kvart ungefär är jag på väg till Malmö, med familjen B. Ska bli såå kul!

~Linnea


ooh Fidde, ingen idé att fråga om detaljer. Spelar ingen roll vilka mutor eller hot du har i bakfickan, kommer ändå inte berätta. Inte ens med ett sms ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojsan vilka var dessa badboys ;). o vem delade du denna härliga dag med för den delen ;P

2009-05-23 @ 00:06:18
Postat av: ellan

jag vill också veeeeeta! vad?

2009-05-23 @ 20:44:15

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!