LeEeeDiG

Jag har sovit, tills nu ungefär. Det var väldans skönt, och säkert precis vad jag behövde. Idag är det onsdag och det är studiedag, och den första av fem lediga dagar. Det känns verkligen perfekt, nu finns det i alla fall en möjlighet att stå ut de sista veckorna! :)

Idag är det inget planerat, förutom en vovvepromenad. Imorgon är det foto-dag med min puddingpaj om det blir någolunda fint väder, och på fredag är det Malmö med familjen B som gäller! På lärdag var det tänkt att dra till club Gegga, innan de bestämde att dra åldersgränsen vid 92. ghrr. Förhoppningsvis blir det jobb på lördag och söndag också, så att jag hinner lära mig allt som jag behöver kunna innan det blir jobb på riktigt.

Nä! nu ska jag  ut med vovvis och få i mig lite mat..
~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!