LBdesign, tennisbollar och hmpf!

Ett stort glas kaffe, två HobNoos Oat biscuits och några sjuttio-procentiga chokladbitar lever man bra på. Dessutom är det perfekt pluggmat. Har nu fått ihop en beskrivning av min lägenhet om varför den ser ut som den gör. Även letat upp liknade möbler på ikeas hemsida och det tog en evigheet. Det blev 84 713:- tillsammans, och då är inte badrumstextiler, sängkläder och kökstillbehör inräknade. Ojoj, det är inte billigt att inreda en lägenhet. Fast iofs så har jag två specialtillverkade barstolar från LBdesign för 4000:- /styck och ett soffbord för 6000:- av samma stil. Plus min MacBook Air för 23000, så jag borde kanske inte säga något :P

Första gången på jobbet gick kanon! mycket att lära sig och hålla koll på, så det är himlans tur att det blir fler provtillfällen. Idag har jag i alla fall svarat i feletonen TVÅ gånger, tagit betalt med både kort och kontanter och lindat gummisak runt ett tennisrackshandtag. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv!

Något mindre roligt är att min knepiga mattelärare vill sänka mig och mitt mvg. För att det ska bli ett "rättvist betyg", samtidigt som hon beklagar sig över att hon inte känner oss och våra kunskaper tillräckligt väl efter bara en termin. hmpf. Som det skulle vara mer rättvist att sänka då, än att ha det kvar? jag ska allt snacka med henne imorgon!

Men nu! Nu ska jag skriva om lånet som jag behöver ta för att kunna betala lägenheten -.-

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!