Ge mig blåå!

Jag känner mig inte som ljusrosa, och eftersom det här är min blogg om ingen annan än mig, så kan den helt enkelt inte vara just ljusrosa -eller mistyrose som färgen såfint heter. Därför har jag nu suttit i stilmallen och fixat lite och Tadaa!  Eftersom jag av någon anledning aldrig får mina headers att fastna så struntar jag helt enkelt i en. För vad säger att man måste ha en header liksom?

Btw, så har jag en dålig dag. Ingeting blir bra, ingeting känns bra och ingeting är kul. Har suttit hemma hela dagen och bara varit. Med samma frisyr som i går, och eftersom den också var från dagen innan, är det inte så svårt att räkna ut hur fräsch jag är på en skala :P Nu ska jag äta hembakad pizza, och sedan funderar jag på att cykla ut en sväng. Långt, långt och låta vinden blåsa bort allt.

~Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!