Good morning, starshine!

Linnea sitter och skriver på sitt energiarbete klockan nio en lördagsmorgon. Väldigt duktigt måste jag säga, eftersom det ska vara klart nästa vecka någon gång.. och att hon inte skrivit en rad fram tills idag.

Martina sover i soffan och det har hon gjort sen i gårkväll. Jag ville inte väcka henne när jag flyttade över till sängen vid 2.45 eftersom hon nanade så sött. Något som jag ockå antagligen hade gjort om jag inte varit hundvakt och var ute med Chico vid åtta. Men det gör faktiskt inget, morgonstund har guld i mun sägs det och det är verkligen sant. Promenaden var riktigt mysig även om det småregnade lite och jag lufasde fram i pappas stooora hund-promenads-jacka-med-massa-reflexer-på. Den är alldeles för stor för honom, och då är den galet stor på mig men vääldigt praktisk. Den gick ända ner till knäna!

Gårdagen blev tippeli-toppen. Jag som hade huset för mig själv bjöd in några av de bästa på myskväll. Det blev amerikanska pannkakor med Nutella, Wallander och massage.
En kanonkväll helt enkelt.

Dagens plan är att skriva lite (mycket?) mer på energiarbetet, äta frukost när Martina vaknar (eller när min mage börjar skrika efter frukost) äta lunch hos mormor och morfar, hem och kanske plugga lite mer, göra mig iordning och sedan åka iväg till Cissi och Sandras pyjamas-party. yeah!

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!