Zapatos Shoes Chaussures Schuhe



Det är med minst sagt blandade känslor som jag lägger upp detta inlägg. Jag är inte någon chic modebloggare och min blogg ska aldrig, aldrig bli någon form av modeblogg med skönhetstips och dagens outfit. Kommer aldrig på fråga, men eftersom den däremot ska handla om just mig, och det är just jag som köpt just dessa skor, just idag, så är det en heeeeelt annan sak! De svarta ska jag ha på avslutningsfesten, om jag lyckas läka mitt monster-skavsår på vänster häl. De vita kommer såklart tyvärr inte vara vita länge till.. men.. äh! vita skor, är vita skor och är helt enkelt inte menade att vara vita så länge om man använder dom...
huh?

Osh, det känns att klockan är tjugo i ett på natten och att jag borde sova. Trots att det nästan är det enda som jag gjort sen i eftermiddags..


Godnatt

~Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!