Godnattis!

Ikväll har jag försökt gå in mina nya svarta skor så mycket som möjligt. Känner ändå på mig att onsdagen kommer sluta med plågsamma skavsår och ömma blåsor. Men jag har bestämt mig för att det inte ska få förstöra min kväll. Det ska bli en underbar kväll att minnas länge!

Imorgon är det Söndag, en sista söndag som inte följs av en dag i skolan, på hela sommaren.. Det blir pizza med familjen B, om inte Johanna fortfarande smittas med sin monster-förkylning. Då blir det också antagligen pyssel med ett fotoalbum som ska ges bort till en ännu hemlig person. Kan dock avslöja att det är en dam på 60, som börjar på B och slutar på irgitta, men shh!  Om jag hittar lite självdiciplin så ska jag också städa både mitt rum och Fiddes, eftersom det är fullt med kartongbitar och tapetremsor från mitt lägenhetsmodell-bygge. Som jag avslutade för nästan två veckor sedan, ouups..

Men nu ska jag nog sova, i alla fall krypa ner i sängen och läsa lite. Godnattis!

~Linnea

_____
Mohaha, Linnea har förresten varit i kodmallen och lekt igen. Om allt nu fungerar som det ska (vilket jag har märkt att det inte alltid gör), så ändras headern vid mouseover och fungerar även som direktlänk till startsidan. Om det nu inte fungerar som det ska (vilket jag har märkt att det gör allt för ofta) vet jag inte vad jag ska ta mig till..

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!