Vi är historia, en del av det förflutna

Långmotionsdag och den årliga promenaden från Tylösand till Alet. Den allra sista för min del, och även om denna promenad längs Prins Bertils stig inte är något som jag är så stort fan av, känns det ändå lite tomt. Varje år sedan slottsjord och nu är det liksom bara över.
Det är så mycket nu som man gör sista gången på grundskolan. I Tisdags var det sista provet , imorgon sista redovisningen och sista inlämningen -som jag förresten skrev klart redan igår, HEJA självdiciplin HEJA framförhållning!  
_______

Och idag slog det mig, det är bara liite mer än en vecka kvar. Bara sju dagar i skolan. Bara sju cykelturer till skolan och bara sju cykelturer från skolan. Bara sju hej och bara sju hej då. Bara sju dagar att fånga upp det sista av 9B, sedan blir det inget mer Vi, 
Vi som i 9B finns bara bakom oss..

Nio år, i vissa fall mer eller mindre, har vi hållt ihop och nu ska vi gå skilda vägar. Men jag tror inte att jag har förstått det än.. om det nu finns någon som gjort det.


~Linnea

Vi har ingen framtid tillsammans, vi är historia. Vi är en del av det förflutna, något att minnas. Hata, älska, sakna, glömma. Bara en liten del av våra kommande liv..

Kommentarer
Postat av: Anna

alltså jag blir fan tårögd n när jag kom och tänka på detta! bara sju dagar, skönt men bara sju hej och hejdå är ju bara sorgligt :(

2009-06-03 @ 23:14:13
URL: http://livingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!