Måndag

J a g  h a r  n u  j o b b a t  mitt sista pass med chefen till hjälp. På onsdag nästa vecka är det dags för mitt första pass heeeeelt ensam. Allt måste jag sköta själv, och skulle jag möjligtvis behöva hjälp med något så kan jag inte längre bara ropa. hmpf.. hoppas att det går kanon! Idag gick det i alla fall ganska bra, förutom några småkillar som åkte inlines inomhus och försökte snatta godis. ghrrr..

D a g e n s  i d a g  har annars varit väldans bra. På svenskan såg vi gamla filmer på vi i 9B som små söta 6Bare, på engelskan gjorde vi vår absoluta favoritsyssla -utvärdering, sedan så var det ett sista festkommittémöte och vips så var skoldagen slut! eller egetligen inte..  vi dissade malin och hennes mattelektion, men hoppas att hon hade roligt ändå! ;)

I m o r g o n  ä r  v i  k o m p l e d i g a för alla gånger vi gått över. Men det hindrar inte mig från att gå till skolan, Nejnej! istället ska jag vara där klockan 8.20 som vanligt med Johanna, och ha lektion med 6C. Haha, en mattelektion, eftersom Mali är i Göteborg och det inte finns någon vikarie, vi är såååå snälla! Så där ska vi försöka lära ett gäng med fjortistjejer och småkillar att en Barbies propotioner är heelt fel jämfört med en riktig människa. Gosh, det kommer bli kul!

Nu ska jag övertala Martina att möta mig på vägen och säga hej, bara för att.


Btw, så åt jag en chokladbit nyss men väääldigt gott samvete. För vetuvad coach? jag har faktiskt cyklat i 40 minuter idag och är sååå stolt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!