J a g ä r f a s t !

Jag har blivit en nörd, en tvättäkta dataspelsnörd. Jag älskar att låtsat att jag är en grön krokodil på två ben med en liten ryggsäck på ryggen. På jakt efter Dantini, Roger Rödmyra och massa diamanter. Alla små söta Gobbosars hjälte. Jag snackar såklart om Croc 2 - världens genom tiderna roligaste spel. Spelet som är 10 år gammalt och med usel grafik, men som jag ändå inte kan sluta älska. Som liten klarade jag mig aldrig ens till den andra världen (av fyra?) men nu är jag fit for fight och bestämt mig för att fixa hela alltet. Mohahah, och idag gjorde jag slut på bläckfisken. Är riktigt stolt över mig själv faktiskt :D



"Jag är Roger Rödmyra och jag tänker spränga dig i småbitar"
haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!