De senaste dagarna

Det är tokigt hur snabbt de senaste dagarna försvunnit. Samtidigt så känns det som om det var mer än en vecka sedan, vi i 9B gråtandes kramade om varandra. Kommer sakna oss något otroligt! Och jag känner på mig, att hur mycket vi än har lovat att ses i sommar och igen, igen, igen, så kommer det säkert inte att bli så..

Tack till alla som gjort dessa dagar väldigt roliga, trots allt! <3

F r e d a g - Efter x antal kramar och tårar lämnade jag brunnsåker, och åkte mot kulturskolan där jag fick reda på att jag är antagen till Nova Cantica, wiiiiie! Sedan mumsig avslutningslunch hos familjen Bergman. Kvällen började sedan hos Benjamin och slutande hos Oscar med trevligt folk.

L ö r d a g - Uppe med tuppen och iväg mot Helsingborg med mappa. Var på Löplabbet där de granskade mina fötter och plockade fram massa joggingskor som passade just mig. Till slut blev det ett par vit/grå/orangea Nike som jag ska inviga i veckan. Sällskap? (a) Det blev även en sväng förbi Väla och Ikea. Åkte sen hem till Johanna en sväng, fastnade i the Sims 3 och blev bjuden på kalasgod hembakad pizza. Härligt med lite Lynga-känsla! Sedan partaj hos Becca med både nya och kända människor. Trevligt trevligt, förutom att en fågel bajsde i mitt knä! xO

I D A G - Kalajs och firande för min storebror som tagit examen i sin utbildning Som-jag-aldrig-fattat-vad-den-går-ut-på. God mat! Ikväll ska jag bara ta det lungt och slappa, kan nog behöva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!