Idag börjar mitt nya liv .. typ?

Jag ska leta upp min självdiciplin, och ta tag i mitt liv. Genom att sluta snooza på morgonen, skriva att-göra-listor [något som jag faktiskt gjort lääänge!] sluta plugga inför ett prov dagen innan [okej, även om det är precis vad jag ska göra idag..] inte gå och lägga mig allt för sent, och innan dess fundera på vad jag under dagen gjort som jag är stolt över.

Allt detta på order av ingen annan än min snälla bror a.k.a livscoachen, som igår ställde mig mot väggen och på någon knepig anledning visste precis hur det låg till.
Antagligen för att han själv varit likadan... ? mohaha


Kommentarer
Postat av: Anna

vilket sammanträffande att ditt nya liv startar precis samtidigt som mitt!

2009-06-01 @ 22:46:52
URL: http://livingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!