Tillbaka !?

wow..
Ska jag vara ärlig, så känns det faktiskt en aning läskigt. Detta är mitt första inlägg sedan den 19 juni, det är -hm, orkar inte räkna- ganska många dagar.

Det har hänt en massa saker, samtidigt känns det som om det inte hänt något alls på den senaste tiden. Hur som helst så har jag inte haft det dära suget efter att skriva om vad jag hittat på eller om något annat tokigt och helt onödigt. Förren nu. Nu finns det helt plötsligt en massa saker jag vill skriva och berätta för omvärlden. Omvärlden omvärlden omvärlden?  Med andra ord: de få som fortfarande kikar in här i hopp om tecken på liv, till skillnad mot de andra som jag tappat på vägen. Hmpf..  Men det gör inget. Inget alls faktiskt. Jag skriver för att jag vill, på mina villkor. Jag skriver om mitt liv, och det är jag som bestämmer. Spelar ingen roll om det är bara är två eller hela två tusen som vill dela mina tankar och mina upplevelser. Det är ändå jag som bestämmer.
Så det så!

höhö, lite fint natt-svammel så här på natten till måndag. Måndag som betyder äventyr, ellerja.. jag ska till Ängelholm ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!