Tennis-Söndag

Dagens idag är ingen vanlig dag. Det är den 19 juli och precis en månad kvar tills skolan börjar, vilket betyder att det är dags att ta tag i sitt sommarlov. Så idag börjar mitt nya liv! eller nåt...

Dagens idag är också dagen då Söderling vann finalen i Båstad och dagen då jag har träffat Sofia Arvidsson in real life. De ni! ;)
Höhö, nu känner jag mig som ett tennis-freak, men det är precis vad jag behöver öva mig på att vara. Varför? Hallao, jag jobbar i en tannishall! Annars så är det risk för väldans pinsamma samtal med tennisfolk som kommer hit och spelar, som idag till exempel..

Jag står och tittar på tv:n när en tennisspelare kommer in..
T = tennisspelare   J = Jag

T - Såå.. vad står det i matchen? (måste tro att det var den jag tittade på)
J - Va, vadå? Vilken match? (heelt förvirrad)
T - Mellan Söderling oh..
J - Jaha, DEN matchen! (låtsas som om jag vet precis vilken)
T - Haha, du skojar med mig.. du kollar inte på matchen? Du är för skön! (eeeh, jaha?)
J - Hah.. eh nej, hittade inte kanalen..
T - haha, tittade inte på matchen.. haha.. (Så går han igen)

Mohaha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!