Tisdag

Jag hatar att behöva stanna mitt i en joggingrunda. Okej, om man är helt slut och inte orkar springa mer. Men när man känner att man kan springa huuuuuur långt som helst, och det inte går för att det känns som om det brinner i hålfoten, då är det inte lika kul! attans attans, men som tur var, så försvann det igen! :)

Idag har det annars inte hänt mycket, läst ut en bok som jag började läsa inatt, Tillsammans -tredje boken, och bara varit. Ikväll är det middag på Bettans Bar!

Så nu ska jag ner och duscha, kan nog behövas!

Peace out!



btw, så har jag funderat! Trots allt så ska det bli skönt att inte komma tillbaka till klassen. 
Vi har haft våra år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!