Den bästa kvällen

.. på vääldigt länge, om inte någonsin.

Tomas Ledin är aaaaningens gammal för både mig och Annie och inte speciellt kul att se på. Så istället för att glo på en man i sina bästa (?) dar så satt vi oss i Leifs lounge och snackade istället. Om allt och lite till, oh tro det eller ej men Ledin känns trots allt som sommar och är helt okej att höra på avstånd! 
Vi drog oss uppåt igen och firade henne födelsedag med mumsig prinsesstårta, innan vi försvann ner på dansgolvet och skakade loss. Fick sällskap av två okända boys som blev nästan tokiga när de såg oss och skrek "Äntligen några att dansa med under 50!" 
Hahaha, galet kul hade vi i alla fall!



Efter att konserten var över, och vi gått tillbaka, är det några som stått på taket och som nu klättrar in genom fönstret. En efter en hälsar de på dem som stod närmast dörren och sedan på pappa och mig. En lite för väl känd filur presenterar sig som Björn. BJÖRN!? Heelt förvirrad tittar jag på pappa och visst, det var DEN Björn - mannen, myten, legenden - BJÖRN BORG! Som om inte det vore nog så har han sällskap av Nicklas Söderblom (hollywoods personliga tränare, Nicolette Sheridans före detta man och brandmannen från Desperate houswives) som trots sina 40 år är värsta surf-hunken!  G o s h !  Som grädden på moset kom även självaste Ledin och hans band på besök.

Oooooooh som pricken över i, så var BJÖRN BORG vääldigt noga med att jag skulle få en puss på varje kind när vi tackade och sa hejdå. "Neeej, två pussar ska det va!"
Höhö


Hm, hur ska jag lyckas med att somna nu?


bilder från leifslounge.se


Kommentarer
Postat av: Kusin

haha lite roligt de där! Gissa vem som spelar tennis här i söndrumshallen nu? Jomen är det inte självaste Björn Borg där med. Skakade hand med mig xd hehe. Först träffade jag sofia arvidsson (som jag inte fattade att hon var känd innan jag googlat henne xd)sen kom åsa och per gessle för att spela tennis med björn borg, haha inte var dag detta händer här på jobbet! :D ha ett fortsatt bra lov kusin :)

2009-07-24 @ 16:34:03
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!