Aprilväder, utan april

Det är inte april, men definitivt aprilväder. Ena stunden åskar det och regnet öser ner, sedan kikar solen plötsligt fram mellan molnen och det slutar regna. Mysko. Hade tänkt mig en lång promenad med Elvis (min platta, fyrkantiga kompis) men inte precis att man vågar sig ut. Vem vet när åskan anfaller nästa gång, liksom?

Istället har jag precis börjat baka Cupcakes med blåbär och vit choklad, samtidigt som jag har David Bowie på repeat. De du ;)

______
Igår var det konsert på solgården igen, denna gång en gammal dansk snubbe. Som hade mage att strunta i att spela hans kanske mest kända låt, en av de två(!) låtar som jag också faktiskt hade hört innan. Hm.. Hur som helst så blev det en lyckad kväll tillsammans med bästaste Pippi Karlsson.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!