Världsrekord

Torsdagen den 29 januari, idag med andra ord, är en stor dag i min historia. För idag har jag nämnligen slått rekord i antal viktiga brev som jag fått på posten på en och samma dag! :D

För mig som nästan aldrig får post, förutom lönebesked någon gång och info från skunik så är det inte särskilt vanligt att få tre viktiga brev på en och samma gång. Två av dem var från Swedbank (och då tänkte jag på två saker: 1, varför just Swedbank när jag har mina pengar på handelsbanken? och 2, varför inte vara lite miljövänliga och iaf lägga båda papprena i samma brev?) och ett från försäkringskassan med mitt europeiska sjukförsäkringskort. Kanon!

Awiie!
~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!