Äventyr

Idag ska jag och mitt finfina lokalsinne på äventyr. Vi ska nämligen cykla till Bäckagårdsskolan för första gången, eftersom jag ska jobba. (eller jobba och jobba. Jag gör det för att det är kul -lönen är bara en bonus..) Jullovet för barngympan är slut och det ska bli himla kul att träffa alla små och söta gympabarn igen. Hoppas att det iallafall inte är sådär jättemånga nya, så kanske man har en chans att lära sig alla namnen.
Tillbaka till äventyret! De flesta i min omgiving vet redan att mitt lokansinne inte riktigt är som det ska. För er som inte vet så behöver jag nog inte säga mer än att jag en gång hamnade vid högskolan, när jag skulle till Rejmes. Bra jobbat!
Så detta kommer bli riktigt intressant. Jag tror att jag har koll på läget.. men man vet aldrig :P

Tjing!
~Ninja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!