Torsdag

Idag har det varit en förbaskat bra dag.
I morse trodde jag aldrig att jag skulle kunna ta mig ur dagen levande,
men trots en dålig morgon så har dagen varit kalasbra!


-En So-lektion som var toppen, väldans intressant och inte så mycket att göra förutom att  anteckna de fem (?) meningar som behövdes.

-Idrott. Gymnastik stog det på shemat och det är alltid lite läskigt. "Kan jag fortfarande fixa att komma över plinten sådär snyggt, när det var miljontals år sedan jag slutade i gymnastik?"  För tänkt vad hemsk, att inte kunna något som man en gång kunnat.. Men! det gick kanon och jag var supernöjd.

-På atomfysiken med Mali fick jag en Aha-upplevelse och lärde mig varför en del atomkärnor förfaller och bildar radioaktiv strålning :) Awie!

-Lunch. Äcklig soppa. punkt.

-Spanska, och inte vilken spanska som helst, utan den bästa lektionen sen vi började med A i höstas! den var kanon, både vi och hon hade roligt, samtidigt som jag tror att nästan alla förstod vad vi höll på med -och det är något nytt!

-Barngympan. Det finns inte ord för vad de ungarna ger, för det är så otroligt mycket!
I love them..!

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!