Vicious traditions

Jag är glad, så glad man kan vara såhär en måndag. För jag har precis insett att matte är allt annat än meningslöst, onödigt och alltvadnufolkhittarpå. För utan Pythagoras sats så hade jag aaaaaaaaldrig lyckats göra ritningen till årets pepparkakshus. Så kärlek till Pythagoras!!

Måndag, var det ja. Den tjugoförsta. Dagen då jag förhoppningsvis ska slutföra mina julklappsköp, iallafall de som inte ska köpas med E på onsdag. Träffa KlenisKarlsson  i staden och en promenad med Chico ska också hinnas med. Och ikväll blir det bakning och ihopbyggning av mitt pepparkakshus. Kanske baka julgodis?! Det har liksom blivit lite av en tradition iår, att jag ställer mig klockan elva på kvällen och gör smörkola. Eller marshmallowsfudge, kanske Lailas Rocky Road.


Vicious Traditions

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!