Goder Afton mitt herrskap!

Det gick bra igår, kan nog inte säga annat. Trots att vi var aningens besvikna över att tre av de bästa var strykna. Men det var roligt, som det alltid är. Att stå på scen, i tomtekläder med röda kinder och överdimensionerade fräknar. Idag ska allt göras om. Alltihop i repris, och i pausen ska jag plugga engelska.

Och Tomten, det enda jag önskar mig i julklapp är en utökning av dygnets 24 timmar. Skulle liksom inte vara fel med sisådär 29. Fem timmar till, det hade varit lagom..


Jag och AnnaStohr som snögga tomtenissar ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

ni är alltid snygga!



tråkigt att ni inte fick sjunga mer igår än ni gjorde. cantabile stod ju på scenen hela tiden, haha!

2009-12-09 @ 20:05:41

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!