Tisdag

Idag ska jag ta tag i mitt liv. Jag ska öppna matteboken och repetera sisådär 20 sidor, minst. Men först ska jag hoppa in i duschen, se på när snön på trädgrenarna smälter oh droppar ner på marken, fixa mig iordning och möjligtvis få i mig något ätbart. Förhoppningsvis mat. Skumtomtar är mumsigt, men ingen vidare bra lunch. Speciellt inte om jag sedan ska ta hand om matten. Dessuom så tror jag att våra skumtomtar är slut. mohaha.

Igår frågade jag Chico om han ville gifta sig med mig. Han svarade inte, tittade bara på mig med huvudet på sne som om han tyckte att jag var tokig. Men jag tror att han menar nej, han vill säkert inte äventyra vår vänskap..


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!