Ett sätt att se på saker

Jag mår bättre, skulle nästan kunna kalla mig helt frisk om det inte vore för min täppta nos. Lyssnar på en mina favoritspellistor på spotify, en massa kalasbra svensk musik. Laddar upp inför dagens shopping. Julklappar ska köpas och jag önskade att jag hade fantasin till att komma på den dära perfekta julklappen. Inte bara till en, utan till alla. Se lyckan när paketet öppnas. Leendet. Ska jag vara ärlig, så tycker jag bättre om att ge julklappar, än att få. Det är sant, inte bara något jag säger för att vara sådär.. duktig? Genuint generös? överdrivet givmild? Nej, det bara är så. Och så kommer det nog alltid att vara.

Alltså. Köp av julklappr i staden och sedan viskas det om fika med klassen på Robert's lite senare.
Imorgon vankas det julavslutning i skolan, det sista innan alla NVEU09are får sina liv tillbaka.

Ett sätt att se på saker

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!