Onsdag

Kan passa på att avslöja att det inte blev någon matte i.. var det tisdag?  i måndags. Om jag inte minns helt fel så somnade jag i soffan. Man måste ju inte räkna matte heeela tiden, right?

Igår var det Frappino på Expresso House med några söta klassisar, och även idag satt vi i några timmar på stan. Tänk att det kunde bli en sådan fullträff -alla är såå himla söta och goa. Har sagt det femtioelva gånger, men våra tre år i NVEU09 kommer bli kalas! Fick en extra pratstund med Cathis, precis vad jag behövde för att rensa ut tankarna. Sätta ord på mina tankar och säga de högt, för att kunna försöka förstå mig på dom. Vet inte om det blev precis enklare, men Cathis kloka ord är ovärderliga.

Resten av dagen spenderades med Linn. Har saknat den sötnosen något enormt så det var riktigt kul att äntligen ses igen! Fick tid till att tycka synd om henne och hennes ben, spela tv-spel med Jonte, snacka en massa och fota till hennes arbete i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!