Dag nummer två

Ännu en bra dag på Sannarp. Kommer varje dag vara såhär i tre år, så har jag absolut inget emot att gå i skolan! Upptäckte på spanskan att jag nog skulle behöva läsa igenom lite gamla anteckningar, för att inte vara helt lost på nästa lektion också. Men vem katten vet hur man snackar om superhjältar(!) på spanska? -Nä, just det!

Att plugga lite matte skulle nog inte heller sitta fel, eftersom det verkar som om min mattehjärna är lite trögstartad såhär efter sommaren. haha, kanske i alla fall snabbt gå igenom de vanliga som man borde komma ihåg, men som är helt puts väck! Skulle inte vara sååå kul att komma efter såhär från början, Oscar skulle nog börja tro att jag är trög på riktigt eller något ;)

Efter skolan bar det i alla fall av in till staden med tjejerna i klassen. Mumsig fika i Norre Katts park och det känns verkligen inte som om detta bara är andra dagen. Fortsätter det såhär så kan det inte bli annat än lyckat. 

Passade sedan sötnosen Hugo en stund. Han är bara för go! Jagar han inte solkatter på golvet så pussas han, eller försöker få tag i sin egen svans. Tok! Och nu ska jag kika på hm's höstkläder och lyssna på Bon Iver.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Asså det kommer bli kanon detta hära asså :) tackk för en mysig fika du :D (y)

2009-08-20 @ 22:00:05

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!