Tillbaka till verkligeten..

Den skulle aldrig ta slut. Kändes som om det hela tiden var minst halva kvar. Nu är det nio dagar kvar på mitt näst-näst sista s o m m a r l o v. Och jag som skulle hinna med så mycket..

Nu är sommarstugan tom och alla mina saker trängs på golvet i mitt rum. Mitt rum som jag inte städat på ett ganska bra tag, vilket betyder att det nu är hög tid. För är det något som jag inte vill ha, nu när jag ska börja på gymnasiet, så är det ett kaos till rum. För det känns som att det måste vara ordning där.. för att jag ska kunna få ordning på mig själv. Och jag är säker på att det kan behövas.

..eller om det inte går, i alla fall någon form av verklighet .

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!