Ghaaaaaaaaa!

Det slog mig precis, som ett knytnävsslag rakt på näsan(!), att jag åker till Dalarna imorgon. Skrev in det i almanackan för kanske ett halvår sedan, och nu helt plötligt så är det bara en dag kvar. Som tur är, så har jag redan fått ihop en finfin packningslista. En lång en, precis som vanligt! men hur kul är det, på en skala mellan 1 och 10, att inte kunna ha lite kläder och välja på? Och halt kalasbra är det också att jag igår köpte en lagom stor bag, alldeles lagom att ha inne i bussen!

Så imorgon åker vi, och är inte hemma förrän på söndagskväll..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: M Y S A N O L S S O N

sv, HAHAHA "redan börjat packa" en dag innan x] :P



visste inte att du hade blogg :)<3

2009-08-12 @ 15:21:15
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: M Y S A N O L S S O N

sv. haha precis! det spelar ingen roll om jag skulle börjat för en vecka sedan elr nu ikvl. nu är det endå stress stress stress x] haha :P

<3

2009-08-12 @ 22:30:58
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!