En oförglömlig konsert

Konserten i söndags kan inte beskrivas med ord. Det var såå fint och såå bra att jag vid flera tillfällen bara satt där, log och önskade att jag hade fått vara med där uppe på scen. Det kunde inte varit ett mer passande namn för en konsert som den, En oförglömlig konsert. Det är helt enkelt bara att hålla tummarna nu för att jag kommer in till hösten, det är inte så lång tid kvar till uppsjungningen..

Efteråt var det väldans god medelhavsbuffé på The fox and anchor. Jag drog nog ner medelåldern med både 10 och 30år bland tanterna och gubbarna. Men trevligt var det ändå, och fick en blomma med mig hem som tack för.. hm, antagligen för att jag varit ledare under året.

Eftersom NC ändå inte skulle ha sin repetition igår, så tog såklart vi i Cantabile chansen att slipa på vår Abba-show när orkestersalen på kulturskolan var ledig. Eller, med andra ord: Ing-Mari tyckte nog helt enkelt att vi behövde det. Men det var svårt att få till det i början, och i alla fall jag var nära att ge upp. Speciellt efter att ha sett NC's version av Mamma Mia och insett att vi omöjligt kan komma upp i deras nivå, hur mycket vi än försöker. Men hur som helst så bestämde jag och Cathis oss för att göra vårt bästa, mer kan vi ju liksom inte göra.

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!