En bra dag

Idag har det varit en tippeli toppen-dag. Många av mina dagar är bra, men det är sällan de är såhär kalasbra! Vet egentligen inte varför men det är antagligen en finfin blandning mellan det fina vädret och faktumet att jag är antagen till Nv-Europa Awiie! som idag gjort att jag känt mig gudomligt snygg. Snyggast i stan typ, och det är inte var dag kan jag lova.

Tillbaka till Nv-Europa! om någon nu missat det så kan jag härmed meddela att jag preliminärt är antagen och drar till London hösten 2010. Dessutom med bästaste Martina (som för övrigt fyller år idag, grattis!) som kommit in på Samhäll-Europa :D

Idag var det också dags för mig att hålla mitt alldeles första elevrådsmöte som ordförande. Gick kanon om jag får säga det själv. Det vara bara 14 och när de inte höll tyst förklarade jag för dem att det inte var någon idé för dem att komma, om det ändå inte tänkte engagera sig eller åtminstånde lyssna. Passade även på att låta brunnsåkers elevråd ta steget ut i cyberspace och starta en blogg. En blogg där vi ska lägga upp protokoll från mötena och annat som händer och behöver vara tillgängligt för eleverna och all personal. Så kika in på baelevrad.blogg.se vetja, även om den inte riktigt kommit igång än.

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!