Fredag

Denna dag blev inte allt som jag hade velat ha den. Drog mig upp klockan åtta efter bara sex timmars sömn för att jag tänkte dra till TK och Body Balance. Men, som om de försökte reta upp mig så var det såklart inte öppet och jag kunde inte ringa och boka. Inte heller en halvtimma innan passet gick det att komma fram och det slutade med att jag somnade om i soffan. Flyttade mig sedan till sängen och när jag efter en timma bestämt mig för att gå upp somnade jag såklart igen. Denna gång åter i soffan. Kan tänkas att jag behövde det efter en kväll med film, popcorn och härligt folk som inte gick hem förren jag varnade om att jag snart skulle somna i fåtöljen jag satt i, om de inte gick snart så att jag kunde gå och nana.

Hur som helst så blev klockan 12, klockan blev 1 och Fredrik kom på lunch med Hugo. Kul för oss, kul för Chico och det blev en massa bus och gos i trädgården.



btw, så har jag äntligen fixat och donat så att jag har en finfin bloggdesign. Ska nu inte ljuga och påstå att jag gjort den själv, nejnej, men den är ändå precis så som jag vill ha den. Förutom headern då som jag måste göra något åt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!