Tisdag, igen!

D e t  ä r  T i s d a g  i g e n ,  v ä r s t  v a d  t i d e n  g å r  s n a b b t  n u . Knappt så man hinner med att uppfatta vad som händer, innan det är för sent och det är över. Aprilvädret kan man inte klaga på. Däremot så har jag upptäckt att jag måste vara känslig mot pollen, något som är mindre kul. Känner hur det kliar i näsan, och hur ögonen rinner. Som om inte det vore nog så gör den höga pollenhalten tydligen att man även blir mer känslig mot parfym och sånt. Detta visste jag inte förrän det var för sent, och det slutade med att jag nös som jag aldrig gjort förr + att det stuckit extra mycket i nosen. Typiskt.

Idag hände det inte särskilt mycket i skolan, mer än att vi hade möte med festkommitén som ska planera niornas avslutningsfest. En fest som man kommer att minnas länge länge, om inte, så ser vi till att det blir så!

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!