Pluggish

Jag har nu insett att jag jobbar absolut bäst såhär sent på kvällen. Det är då jag känner att jag kan skriva, och konstigt nog får jag både kraft och energi att trycka på tangenterna, och snabbt ska det gå! Trots att tröttheten är nära att ta över. Ispirationen sputar och till skillnad från när jag försöker skriva i dagsljus, kommer jag faktiskt någonstans. Men det r kanske inte så kontigt egentligen, eftersom både pappa och syster är likadana. Äpplet faller inte långt från trädet liksom.. 

Och nu efter två timmars otroligt effektivt pluggande har jag kommit fram till vilken den bästa musiken är att jobba till. Svensk musik går inte alls. Så för mig är det Tiger Lou och Eskobar. De har fleera låtar som jag inte lyssnat så mycket på, vilket gör att de blir som ett behagligt ljud i bakgrunden.

Nä.. nu ska jag skriva några sista rader på mitt exemplariska *host* författarporträtt innan det är dags att nana.

~Linnea 


Kommentarer
Postat av: Olle

Du är så söt men änå inte...varför lägger du inte ner denna bloggen?!

2009-04-21 @ 09:15:11
Postat av: Linnea

Haha, kul M! xD ^^

2009-04-21 @ 17:28:25

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!