I brist på rubrik-fantasi

Det blev inget mys på Morfars och inte heller något partaj hos Alice. Istället blev det film, ensam i mörkret, i sängen med mina fem kuddar. Var nog precis vad jag behövde eftersom jag idag fick dra mig upp redan åtta. För att det då var konsert i Immanuelskyrkan med Cantabile, och en kör från Eslöv samt Prima Vocce. Gick ganska bra skulle jag tro, även om man lätt blandar ihop verserna nu när man kan låtarna så väl och börjar slappna av. Men vår storslagna koreografi slår såklart allt! haha, ibland undrar jag hur vi kan gå med på Ing-maris alla idéer. Men men, oftast så bilr det snyggt tillslut även om vi ser ut som små penionärer med rulatorer.

Ikväll får vi se vad som händer, men tills dess ska energiarbetet skrivas klart!

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!